Börjar jag få resfeber redan?

Drömde skitkonstigt inatt. Typ att jag skulle ut och resa, vet inte vart men vi åkte till Arlanda. Av någon anledning hade jag bara en ryggsäck med packning med mig, hur jag tänkte där kan diskuteras. Av någon anledning fick vi kliva på ett litet plan som skulle ta oss till Gränby Centrum för lite shopping innan. Eftersom det var ont om tid så fick vi flyga dit. Väl på GC kollar jag i min ryggsäck och där finns en necessär, ett linne och ett par trosor och en bikini. Då får jag lite panik. Tror inte jag hade några pengar heller att handla så jag tänkte, tar ju bara 10 min att springa hem till mig och packa en riktig väska. Det är tiden flyget ska gå från Gränby, så jag springer hem och slänger ihop en väska. Då är det 40 min tills det riktiga planet ska gå från Arlanda så kastar mig in i bilen och gasar dit, tar kanske 20 min om man kör enligt hastigheten men kör snabbare än så för att hinna.
 
Var som händer sen har jag ingen aning om, för då vaknade jag med ett ryck av alarmet på mobilen. Nästan så jag börjar tro att jag har resfeber inför Rhodos redan. Är det kanske för att jag känner att jag inte har tillräckligt med bra kläder att packa med mig? Det är ju trots allt 4 månader tills vi åker... Roliga är ju hur vi flög till Gränby centrum, där finns ingen landningsbana! Hahaha. Fantasi är bra va?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0