Öronljus

Var ute i Lindsbro igår (igen). Det hade beställts hem massa öronljus och det var ju bara att testa. Tyckte det kändes skitläskigt först att man skulle ha något i örat och tända eld på. Skulle väl inte påstå att det var skönt men det var inte obehagligt heller. Det knastrade lite i örat under tiden. Grejen med ljusen är väl att de drar ut skiten i örat som man inte kommer åt med tops och liknande. Det är väl värmen som grejar och så suger det ut, jag vet inte riktigt hur det går till egentligen. Så nu kanske jag hör bättre en tid framöver, vet inte om jag hörde illa innan men men...
 
Efter var jag och Malin ute och gick med hundarna 1 timme. Det var skönt! Hostan börjar ju släppa nu så då går det bra att vara lite mer aktiv igen. Höll ju på och hosta ihjäl mig så fort man fick lite puls i kroppen tidigare.
 
Eftersom jag hade lite svårt att ta bild på mig själv med ljuset i örat fick Malin demonstrera ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0