Onsdag redan

Hur fort går inte veckorna egentligen? Insåg precis att jag måste skaffa mig en ny kalender då jag inte får plats med så mycket mer i den jag har. Jävligt sugen på att göra mig en egen via personligalmanacka.se men det går nog vänta till slutet av månaden. Sjukt vad dyrt det är med en kalender egentligen? Aja det måste införskaffas iallafall. Eller så kanske jag får åka till Ö&B och fixa en likadan som jag haft de senaste åren. I like!
 
Idag ska jag besikta Bettan 13:40, sen fixa grejer till mitt hemmagym och efter det fixa biljetter till förhandsvisning av EGO på SF på måndag. Gratis är bra! Är man guldmedlem så ska man utnyttja det också. Imorgon kan man hämta ut biljetter till förhandsvisning av Les miserables. Den vill jag ju se så blir till att fixa det med.
 
Nu blir det intag av lunch först sen göra sig iordning. Sjukt egentligen att man kan sova så dåligt och vara så orolig över att besikta bilen. Har snurrat en hel del inatt men summan av det hela är iallafall att den går igenom utan problem.
 
Mysigaste kissen, även om hon gör mig galen emellanåt på morgon när jag vill sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0