Man ska vara förberedd

Sitter och förbereder mig inför morgondagens intervju. Känns bra faktiskt. Har bra koll på företaget och vad de sysslar med. Jag känner att jag har bra koll på mig själv, vad jag kan och hur jag jobbar efter månaderna på Lst samt att jag känner mig väldigt säker på mina referenser. Referenserna har verkligen varit orosmoln tidigare men nu vet jag att de är riktigt bra och att jag har flera personer att tillgå om jag skulle behöva.
 
Hade tänkt gå ut på promenad på förmiddagen men det blev inte av. Efter två dagar med 60-70 minuters promenader är benen ganska sega faktiskt. Kan inte gå ut lagom men tänkte nog ta 10-15 minuter på crosstrainern iallafall för att få lite flås och bränna av lite kalorier idag också. Kanske ska klura ut någon bra lunch att äta också.
 
Ska försöka få upp en liten återblick på mitt 2012 också. Blir väl en månad i taget eller nått. Känns som att det inte hände mycket men det är alltid kul att se tillbaka. Nu har jag ju lärt mig att sortera mina bilder lite bättre så jag har koll på när saker hände. Kollade även runt bland massa gammalt. Snacka om att jag har förändrats, speciellt utseendemässigt, mognare och smalare. Smalare ska jag bli detta år med, har lite kvar till min målvikt men iår får det väl ta lite längre tid. Lite mer blod, svett och tårar typ haha. Sett att några av mina kompisar inte förändrats mycket alls, vad det beror på är svårt att säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0