Idag blev det basket

Efter en hel natts hockey så har man fått göra det bästa av dagen. Uppsala basket bjöd på gratismatch så vi tog oss dit. Gabi hade aldrig sett basket live så var en upplevelse för henne. Pappa och jag gick ganska ofta när jag var yngre men nu var det ett bra tag sen. Kan säga att jag inte har någon koll på reglerna iallafall och både jag och Gabi såg ut som frågetecken och konstaterade i kör att "hockey är grejen". Det var ju så sjukt varmt där inne så man längtade till en ishall kan jag lova.
 
Efter det har pappa och jag jobbat med att få igång Bettan. Gammal bil som fått stå några dagar i extrem kyla, hjälper väl inte direkt att batteriet är lite dåligt heller. Till slut gick hon igång och jag fick ta en sväng runt staden för att ladda upp henne lite. Ska ju nämligen till Stockholm inatt och hämta Osama som kommer hem från Libyen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0