Grönt ljus!

Bettan fick (såklart) grönt ljus på ombesiktningen idag då det vart ombesiktning för skitsaker. Så det var inte helt oväntat att hon skulle gå igenom faktiskt men känns skönt att ha det på papper. Så nu är det bara att betala skatten och köra ett år till. Pärlan blir ju 18 år nu i vår och så har hon ju kört över 49-tusen min såklart har hon skavanker men även solen har fläckar liksom. Få se om jag tar över henne helt av pappa framöver eller om han helt enkelt får sälja henne. Jag är fortfarande lite i valet och kvalet om jag verkligen behöver ha en bil. Möjligheten att få hjälp att handla eller låna en bil finns ändå och att ha en bil kanske blir mer en utgift än vad hon används när jag jobbar i stan. På tal om det så måste jag införskaffa ett busskort så jag kan komma till och från jobbet nästa vecka och en månad framöver lär det vara samma väder som nu och då vill jag inte tvingas gå eller cykla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0