Blir trött på mig själv

Ibland undrar jag hur jag kan vara så korkad. Insåg för en stund sedan att jag måste ha glömt min Galazy-klänning i tvättstugan eftersom det var handtvätt på den. Såklart är det är sjukt fin klänning och någon har såklart också tagit den där denne fann den i tvättstugan. I och med att det inte är årstiden då klänning används så mycket så har jag inte tänkt på det. Men av någon anledning så tänkte jag på den nu när jag tänkt tvätta den för jag kom uppenbarligen inte ihåg att jag gjort det men sen så slog det mig att jag faktiskt hade den med mig ner och la in i handtvätt men var stressad när jag sprang ner så tog bara tvätten i torktumlaren och gick.
 
Så nu ska jag försöka få tillbaka den. Tror ändå det bästa om folk men vi får se. Annars är det jävligt surt kan jag säga. Turligt nog så har vi digitalt bokningssystem och det går att kontakta Uppsalahem om det inte löses. Men har skrivit ett fint litet brev att sätta upp utanför tvättstugan. (Nu stämmer kanske inte det att jag fått den i present utan köpt den själv för 350 kr men kanske väcker lite medlidande från personen i fråga.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0