Årets första fredag

Julhelgen är passerad. Nyår är passerad. Nytt år och den första fredagen. Vad gör jag? Tar en rejäl sovmorgon och nu står storstädning på schemat. Ser rättutsagt förjävligt ut här hemma. Efter att ha varit sjuk i nästan 2 veckor har inte mycket blivit gjort. Men nu är hostan nästan borta och nästäppan kan behandlas med nässpray så nu finns ingen återvändo. Perfekt dag för att städa dessutom. Inget annat planerat. Synd bara att det är soligt ute. Skulle vilja hinna med en promenad innan solen försvinner men är jag riktigt snabb så ska det lösa sig. Kan glädja mig åt att jag hann ta grovstädet av kök och badrum innan jag blev sjuk så största jobbet idag är att dammsuga och moppa.
 
Bara att köra med andra ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0