Tröttmössa

Sjukt trött just nu. Har sovit skitdåligt inatt och till det så har det varit fullt upp hela dagen. Det känns som att telefonen har ringt i ett. Har spenderat en del tid med att rensa och strukturera upp mitt kontor. Det är helt sjukt hur mycket skit de som suttit där innan mig samlat på sig. Det var en del udda saker i skåpen. Men nu har jag fått lite struktur på det.
 
Min nya jobbtelefon kom idag också. Min kollega hade dock missat att beställa ett microSIM till den så kan inte använda den än. Typsikt haha. Den gamla Nokian jag fått använda nu hör man knappt någonting i och det är jättesvårt att förstå vad folk säger på andra sidan. Vet knappt hur man använder den heller, är så van med touch.
 
Imorgon blir det roadtrip till Västerås för att träffa personalen på enheter som företaget köpt upp. Ska tydligen presentera våra rapporter och andra blanketter för utlägg osv. Jag som knappt själv vet hur de ska fyllas i, än mindre läsas av hahaha. Det blir säkert bra, jag är ju ändå ny så chefen får väl rycka in om jag glömmer något. Ska åka med "Herr morgontrött" (skämtåsido) men han brukar rulla in på kontoret vid 9 och imorgon måste vi åka före 8 =). Det blir kul detta. Kan vara bra att se något annat än kontoret för omväxlingsskull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0