Storstädning

Idag kör jag storstädning hemma. Är så jäkla skitigt och finns risk att jag inte kommer orka med någon storstädning nästa helg efter första jobbveckan. Då kan det vara skönt att mest dammsuga bort allt katthår. Tingeling hårar som bara den just nu och det är lite jobbigt. Från att inte behöva dammsuga så ofta till att vara ett måste minst 1 gång i veckan. Så är det väl när man har djur så inget att klaga på egentligen. Har dessutom ingen annat att göra idag. Tror jag vänt rätt dygnet rätt så bra iallafall, somnar före midnatt och vaknar väl vid 7-8 relativt pigg. Eller ja egentligen har jag ju sovit tillräckligt men är så jäkla morgontrött alltså. Blir ju inte bättre av att jag vet att jag inte har något att gå upp till men måste jag det är det inga problem efter att ha snoozat en stund hahaha. Men det räknar jag alltid in.
 
Längtar obeskrivligt mycket tills på måndag. Vill bara att denna helg ska passera så jag kan få börja jobba. Framförallt få svar på alla frågor som ploppat upp under den här veckan, kanske ska tacka dem för den dåliga nattsömnen som gjort att jag lyckats vända tillbaka dygnet? Förut grubblade man på saker man inte kunde kontrollera men nu ser man framåt.
 
Ger några bilder på den håriga latmasken i familjen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0