Mitt nya liv

Första dagen med viktväktarna. Det har både varit enkelt och kaos kan jag säga. Först ska man lära sig hur man använder hemsida och appen sen ska man få in pointstänket. Började morgonen med panik över hur jag skulle få ihop tillräckligt med points. Efter det fick jag handla mellanmål på Pressbyrån och jag lovar, stod och räknade ut pointsvärden på saker i butiken. Sen var det bara att äta det jag planerat och räkna pointsen. Kaos kom sedan när pappa skulle bjuda på middag. Rökt lax, blomkålsmos med en fisksås gjord på creme fraiche, majonnäs och lite hjortronsylt kanske inte låter komplicerat men det blev det. Pappa höll på att gå i taket samtidigt. Fick till det tillslut. Såhär ser det ut just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0