Mina hårprodukter har kommit!

Blir så glad när jag får hämta paket på posten när det är något jag verkligen längtar efter. Beställde ju produkter ur Macadamia Natural Oil-serien tidigare i veckan och idag kom de. Passade perfekt när jag var med pappa och fikade. Nu återstår att testa om de passar mitt hår men det borde inte vara något problem då mitt hår har en tendens att bli torrt och inte fett. Har hört att de luktar sjukt gott också. Hoppas att de är bra iallafall med tanke på vad de kostar =P.
 
Såhär ser det egentligen ut när jag försöker fota saker och ting. Ett stycke nyfiken katt vill också vara med. Min lilla sötnöt är så gosig när jag kommer hem på kvällarna. Idag var inget undantag! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

ja den var bra..men en vinnare? Nja det vet jag inte :-) Men hellre den än Yohio hehe

Svar: Det blir Rhodos stad =)
Emma

2013-02-22 @ 20:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0