Lite uppdatering

Just nu känns det som att jag vaknar, går upp, åker och jobbar, fixar lunch till nästa dag, ser lite på tv och går och lägger mig. Jag klagar absolut inte på att dagarna går så fort men jag hinner inte med att blogga direkt. Denna veckan känns det som att jag får lite mer att göra eller rättare sagt jag ser till att få göra saker. Idag har jag sett till att jag ska få ett höj- och sänkbart skrivbord, en ny jobbtelefon och egen nyckel. Har dessutom kontrollerat förrådet med kontorssaker och gjort en lista på vad som behövs beställas samt ett nytt säkerhetsklassat dokumentskåp. Eftersom vi precis upphandlat ett företag och kommer säkert i framtiden så behöver vi plats för mer personaldokumentering.
 
Förutom det så har jag gått igenom pensionsförsäkringar som jag från och med nästa vecka kommer ha huvudansvar för. Känns bra att jag äntligen får börja sätta mig in min roll, eller ja en av mina roller. Personaldelen har hittills varit lite hängande i luften om det inte varit något som är både och. På något sätt hör det väl ihop om jag tänker efter. Jag har iallafall börjat känna mig tillräckligt bekväm för att börja visa framfötterna. Nu får jag hoppas att mitt bankID trillar ner i brevlådan imorgon så att det finns om jag behöver.
 
Jag fick också godkännande av chefen att delta i Tholin&Larssons Stora Lönedagen som hålls på UKK den 12:e mars. Det ser jag fram emot väldigt mycket. Dags att lära lite nytt men också uppdatera sånt som jag troligtvis kan men behöver fräscha upp eftersom det var ett tag sen jag tog examen.
 
Kort och gott. Jag jobbar på, det är skitkul och jag trivs så jäkla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0