Isracing VM

Snart är det dags igen. Det årliga eventet som jag och pappa alltid går på. Förr var det Isracing SM på Studenternas IP men det har blivit flyttat så det är någon annanstanns. Förra året var det i Västerås, i ABB Arena och det blev väl kaos, de kanske insåg att det behövs lite mer plats för att minska skador. Jag tror att de planerar att ha det i Friends Arena nu men jag är inte helt säker, de har ju sagt något liknande om Bandy finalen som alltid spelats på Studenternas IP. Sen två år tillbaka så har de iallafall kört VM på Studenternas och det tror jag många har uppskattat. Första året hade vi VIP och hängde mycket i öltältet även om jag var nykter så jag körde. Förra året kanske inte var en positiv upplevelse med tanke på att jag var i konstant smärta och fick käka piller för att försöka minska den, utan större resultat dock. Men jag gjorde det iallafall för att jag ville.
 
Iår tar vi nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0