Imorgon är det dags

Det kanske är förståeligt att bloggen kommer lida lite i veckorna från imorgon. Då börjar jag äntligen att jobba och kommer inte kunna blogga under dagarna. Kanske något kan komma upp via mobilen men annars får det helt enkelt vänta tills jag kommer hem. Blir även naturligt att det inte finns mycket att blogga om under veckorna då jag tänker lämna mitt jobb utanför det hela. Visst arbetsrelaterade frågor kommer komma upp men inte detaljer kring mitt jobb osv.
 
Jag känner mig riktigt taggad inför imorgon och ganska förberedd också. Eller ja jag har ganska mycket frågor som jag skulle vilja ha svar på men det kommer. Framförallt vill jag komma igång, få in rutiner och tjäna lite pengar så jag kan börja leva mitt liv. Senaste 1,5 åren har varit den värsta tiden hittills och då har mitt liv inte varit lätt på lång väg.
 
Imorgon börjar resten av mitt nya liv. Eller vi kallar det ett nytt kapitel i livet för det kommer det att vara. Det är dags att visa vad jag går för nu när de verkar tro på mig men framförallt lära sånt som jag inte kan. Det kommer att bli toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0