Wallmans julshow

Julfest med jobbet igår. Det bjöds på Wallmans julshow på Hyllan i Saluhallen. Maten var hur jävla god som helst, vet inte hur jag ska beskriva den riktigt men gott var det. Sill med pepparrot och bacon var nog kvällens höjdpunkt eller kan det vara desserterna, hmmm. Det fanns hur mycket som helst att välja på.
 
Dricka fanns det så det räckte och blev över. Var kul att en del var berusade redan innan de kom och så fortsatte de ösa på hela kvällen. Jag drack nog lite för mycket än jag borde med tanke på att jag va tvungen att börja kl 08 som vanligt. Dålig planering med julfest mitt i lönekörningen! Det var riktigt kul att träffa kollegor som man annars bara pratar med på telefon, eller i mitt fall så gör jag allas löner så jäklar vad jag har koll på namn och personnummer men ibland är det kul att ha ett ansikte också.
 
Blev en riktigt trevlig kväll. Den avslutades på Terrassen och jag var nog hemma vid 01. Vaknade 06 så inte mycket sömn. Mådde inte så jäkla bra heller när jag vaknade men bara å ta sig till kontoret. Har suttit och maratonkört in löneuppgifter i systemet, lämnade jobbet ca 19.30.
 
Wallmans julshow då, riktigt bra show tycker jag. De körde lite ABBA, Magnus Uggla, 80-tal och andra nya och gamla godingar. Hur jävla snygg var inte en av sångarna då?!?! Mmmm... Riktigt bra blev det och jag är jävligt nöjd med kvällen. Mysa lite till i soffan sen blir det sängen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0