Trött som ett as

Herre vad trött jag är. Efter en vecka med typ övertid varje dag och julfest på det är jag slut som människa. Det var länge sen jag var såhär trött kan jag säga.

Det var en jävla tur att dagens match mot Modo var en riktig nagelbitare. Kickstarten i första och halva andra var vad vi behövde för att vinna. Sen var Oscar kung som vanligt i tredje när vi inte riktigt orkade framåt. Vem vad annars, all energi fick läggas på att inte släppa in något.

Nu skiter jag i idolfinalen också hoppar i säng. Jag har typ inte sett resten av säsongen så varför börja nu. Bara det här med att Kevin är i final säger allt. Han har varit mellanmjölk varje gång jag tvingats lyssna. Det skulle inte förvåna mig om han vinner hela skiten!

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0