Jay Fu´s

Har haft så mycket att göra att jag inte hunnit skriva om tisdagen då vi var ut och käkade med min chef som ska sluta. Det blev bestämt att vi skulle gå till Jay Fu´s i Saluhallen. Jag har aldrig varit där så det var trevligt.
 
Vi började med lite bubbel på kontoret innan vi gick. Vi lämnade en present till LG så att han inte glömmer oss. Eller ja det blev en t-shirt med ett bildtryck med oss på samt en mugg med tryck. Liten rolig intern grej.
 
Kan säga att maten på Jay Fu´s var jättegod. Åt nån tempurafriterad ekologisk kungsräka och grönsaker med dip. Till huvudrätt åt jag grillad hjortsfilé med macadamiannötter. Såååå jäkla gott!!
 
De hade nå jättecool bildshow när man satt på toa....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0