Har jag sovit inatt?

Egentligen har jag sovit som en stock hela natten men det känns inte som så. De sista tuffa veckorna har definitivt satt sina spår. Det är riktigt skönt att ha lite semester nu, det behöver jag.
 
Igår var jag hos mamma och käkade. Vi hade lite "julfirande" eftersom jag åker imorgon. Bror fyller på julafton så han fick presenter nu istället. Även Loke fick paket. Papper förstår han sig inte på än men verkar som att leksakerna gick hem iallafall, goda att tugga på ;-).
 
Gick hem i regnet och la mig direkt.
 
Just nu håller jag på och röjer lite här hemma, städar kök och badrum samt tvättar. Har betalat räkningar och biljetter till Sthlm Fields (Metallica) så det är klart. Syster skulle titta upp en sväng och kolla på nya lägenheten.. Sen måste jag packa, har inte gjort ett dugg och vi åker imorgonbitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0