Lite stressad!

Har precis kommit hem efter att ha uträttat massa ärenden. Var först och fixade min naglar hos min moster för att sedan dra runt stan i diverse ärenden. Först banken å sätta in pengar, sen Forex för att växla pengar. Förbi pappa och hämta sollotion samt en strandhandduk. Till Stenhagens Ö&B för att fixa reseförpackningar till hårgrejs och avsminkningsgrejer för ögonen och vattenfast mascara. In på Maxi för lite Olja till mostrarnas salong samt kattmat för nästa vecka. Kastade i min en cheeseburgare på Donken för att sedan dra tillbaka in till stan för fotvård och färgning av ögonbryn hos min andra moster.
 
Nu ska jag försöka få något i magen för att sedan försöka sova en stund innan jag ska försöka planera min packning till Rhodos. Har inte gjort NÅGONTING! Börjar känna mig lite stressad. Sen ska vi ut till Lindsbro ikväll och grilla, fira Osama och lite så.
 
Ska även kolla på kattungarna. Ploppade ut 4 små hårbollar igårmorse. En av dem ska bli min så klart man måste kolla på dem i tid! Ååååh så söta de är alltså! =D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0