Idag är ingen vanlig dag

Hurra, hurra, hurra, hurra, för idag är det min födelsedag!!
 
Har börjar morgonen med ett träningspass på Friskis. Det passet visste vart det satt kan jag säga. Var vikarie idag igen och kan ju säga att jag är inte alls besviken. Satan vilket bra pass och jobbigt var det. Precis som det ska vara. Fan vad jag älskart! Nu känns det som att jag kan äta lite cheesecake senare med gott samvete hahaha.
 
Släkten kommer väl vid 13-tiden. Känns som att jag har gott om tid på mig då jag städade och förberedde det mesta igår. Det är i stora hela bara kiwin och jordgubbarna som ska på cheesecaken men är ingen idé att ta ut den i frysen än på ett tag så får väl skära bitarna iallafall och ställa fram porslinet = papptallrikarna. Mitt i sluttkaoset och att jag inte köpt massa poslin så fick det bli en nödlösning som la familia gick med på för att vara hos mig.
 
Kvällen kommer att avslutas i Globen. Finaste Gabi bjöd mig på Hockeymatchen i födelsedagspresent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0