Detta har jag gjort idag

Pewww inga jäkla aprilskämt här inte!
 
Har förutom att städa lägenheten, diskat, varit hos farmor och ätit gädda samt gått promenad och solat, hjälpt min käre bror med sina läxor. Borde kanske kalla dem rester för han har inte gjort dem förr. Dagen till ära var det religion på schemat. Jag tyckte det var skittråkigt förr och det är lika tråkigt idag. Han skulle svara på frågor om islam och buddism. Eftersom jag är intresserad av historia borde jag vara lite intresserad av religion men icke, det är öken!
 
Tingeling ville vara med på ett hörn också. Hon verkade inte riktigt fatta att hon var ivägen! Hon är som en annan, ska vara med där det händer hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0