Afterwork

Igår hade vi lite afterwok med jobbet. Alla jobbar ju så utspritt och vill ofta hem direkt på fredagar så vi valde att köra igår istället. Sen händer det alltid saker i den här branschen så slutade med att det var vi i järngänget, dvs som spenderar mest tid på kontoret som gick till Pipes of Scotland och käkade. Testade också på ett jättegott fruktöl, det är definitivt min grej. Det var ungefär som torrcider om ni frågar mig. Tycker vanlig cider är väldigt sött så föredrar torrcider och nu fruktöl. Liefmans hette det om någon vill testa.
 
Efteråt gick jag och Sasha vidare till Interpool där vi spelade Shuffleboard (tror jag det hette), kändes lite som en blandning mellan boule och curling. Kul var det, och såklart kom tävlingsmänniskan i mig ut och lekte haha. Vann båda omgångarna vi hann spela. Är man naturbegåvning så är man ;-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0