Skogen suger!

Då menar jag på ett bra sätt, eller jag är helt slut efter en heldag i skogen. Man blir allt trött av friskluft! Mormor och jag hittade så mycket svamp att vi fick blunda för hälften och säga vi tar det nästa gång. Helt galet vad det börja komma upp svamp. Hög tid att plocka trattisar, vi fick en hel del gula också. Så satt vi i vanlig ordning och fikade mitt ute i skogen. Ingen fästing denna gång heller, det är ett under med tanke på att vi var mer nere i gräs och ris än ovanför. Mormor fick tydligen en sist på ryggen som hon fick åka till vårdcentralen och ta bort.
 
Denna hittade jag iallafall ;)
 
Nu sitter jag och väntar på att faster Åsa och faster Ann ska dyka upp. Vin och tjatter ska kvällen bjuda på, helt okej faktiskt. Såhär ser snacksbordet ut just nu, bara vinglasen som saknas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0