Min första polisanmälan

Idag har jag och mamma spenderat eftermiddagen på Polisstationen (eller verkar heta Polishuset i den här stan nu för tiden). Vi har gjort en anmälan för bedrägeri mot han/hon som lurat oss på pengar genom falsk auktion på tradera. Så nu får vi se vad det leder till i slutändan.
 
Var sedan till mamma och hämtade lite alkohol hon köpt i Tyskland, lite ska hämtas på annat ställe sen men jag dricker ju inte så mycket just nu precis så är ingen stress. Bra att ha ett eget systembolag när pappa får agera bank emellanåt. Det är så jag jobbar.
 
Åkte och samlade in alla pappas pant efter det och pantade så jag kunde köpa nya ingredienser. Nu sitter jag här och har precis gjort en smoothie, dvs middag i mitt fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0