Lägenhetsvisning

Emelie hängde med mig på lägenhetsvisningen. Mannen (gubben) som bodde där var jättetrevlig. Han agerade riktig mäklare och vi fick kolla i alla möjliga skåp och vrår. Han skämtade till och med om att han hade blommiga muggar hahaha. Skön snubbe. Lägenheten var väldigt mysig och stor. Sovrummet var gigantiskt, nästan så jag blir orolig över hur jag ska fylla det haha. Visst skulle jag kunna ha skrivbordet med dator där men vill gärna ha det i vardagsrummet eftersom jag spelar all musik på datorn (2012 hallå). Köket var tillräckligt stort och det är jag glad för, inte helt hundra med de gula skåpsluckorna dock men det går ju att måla. Ska de stamrenovera senare så byter de allt och det gör kanske inget. Annars får jag väl måla gult igen innan jag flyttar haha. Minuset var nog storleken men framförallt formen på toaletten, det var liksom smalt och avlångt. Vilket innebär att jag inte skulle få plats med min hylla där heller. Det fanns ett litet skåp bara utöver det, inte en kvinnas dröm kanske.
 
Tänker iallafall tacka ja till den så får vi se, har intresseanmält på en lägenhet på gården bredvid också ifall att. Annars var till och med balkongen stor med eftermiddagssol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0