Donera hårprodukter?

Insåg igår att jag har massa olika hårprodsukter stående på golvet i badrummet. Kan ju undra om man använder alla eller varför jag köpt nytt när det gamla inte är slut. Det är en bra fråga. Tror jag köpt på mig när det var billiga eller nått sånt. Pantene pro-v fick jag ju iom att jag buzzar om dem, precis efter att jag köpt nya Syoss eftersom mitt hår inte är lika slitet längre. Har Syos schampoo och balsam för torrt och skadat hår också. Sen provade jag Tresemme bara för det var billigt men behövde mer balsam då håret blev så frizzigt så det tog slut så antar det är mitt nödschampoo om allt annat tar slut. Sen valde jag att testa Respons produkter för mer glans.
 
Intresseklubben antecknar antar jag men så är det iallafall hahaha. Skulle kunna donera lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0