5e september

Helt sjukt egentligen. Sista veckan och det är då man får jobba övertid 3 av 5 dagar. Blev kvar på jobbet till lite efter 17 igår för att göra klart lite saker inför imorgon. Det är lite stressigt just nu om man säger så. Troligtvis får jag bli hemma och fixa material idag och inte hänga med ut till lokalen och ställa den iordning. Vet inte om jag klagar direkt, då slipper jag ju bära och greja, vilket är bättre för ryggen. Idag lär det alltså också bli full rulle och jag kan inte gå hem förrän allt är klart. Imorgon när personaldagen är blir det också sent hem eftersom vi är några som måste vara kvar och plocka undan efter oss.

Dags att sätta fart alltså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0