29e september

Okej, jag erkänner, jag har vridit på dygnet något fruktansvärt. Eller för att vara mig iallafall. Jag är knappt levande när alarmet, som jag fått börja ställa halv 10, ringer. Är inte sugen på att lämna sängen då alltså. Inatt låg jag fortfarande vaken när klockan visade 02 dessutom. Såhär kan jag inte fortsätta, då blir det jobbigt att ta tag i livet sen när dörrar öppnas. Till mitt försvar har jag varit sjuk hela veckan och behövt sova så jag får jobba på att vända tillbaka dygnet 2 timmar på måndag. På tisdag ska jag nämligen vara på Samariterhemmet kl 11 och diskutera lite kost. Kan inte sitta på röven och göra ingenting, eller jag kan ju inte träna men måste äta på annat sätt.
 
På tal om sömn och sjukdom så kunde jag för första natten på en vecka sova utan att ta nässpay inatt och jag kunde andas. Det är helt klart ett stort plus, känner mig piggare och huvudvärken börjar släppa. Negativa till det är väl att jag är i en period igen då jag har mer ont i ryggen istället. Har märkt att man inte kan få allt på en gång. Kanske vet disken att hens dagar är räknade och att jag snart ska till ryggkirurgen?
 
Måste för övrigt tillägga att smoothies är sjukt bra. Jag som emellanåt har svårt att få i mig frulle, smoothies är perfekt. Massa vitaminer och antioxidanter samtidigt som man blir pigg och mätt. Jag har gjort smoothies på kvällen som jag druckit och gjort så jag får en morgonen efter också.
 
Nu är det höst på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0