28e september

Idag ska jag på lägenhetsvisning på eftermiddagen. Ska bli intressant, även om jag vet att en person innan mig har tackat ja på den så behöver det inte vara kört. Mena jag var ju 12 på den lite längre upp på min gata och slutade med att jag fick den, dock efter massa strul och lite till fick jag säga ifrån den ändå.
 
Måste göra något åt min dygnsrytm nu alltså. Låg vaken till 02 inatt, kanske senare än det och vaknade helt förvirrad när klockan ringde halv 10. Har tvättid nu så är bara att bita ihop hahaha. Ska även nämnas att jag vaknade 05 och var klarvaken igen sen vid halv 7 av att katten sitter och kräks. Somnade om igen efter det, tack och lov.
 
iPhone 5 släpptes tydligen inatt. Bryr mig inte speciellt mycket måste jag säga, jag tycker att Apple bara tar överpris för sina produkter och jag upplever telefonerna mer krångliga än den jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0