26e september

Glad åt löning igår, fattig och halvdeppig idag? Nej jag är inte deppig, jag är van nu.
 
Positivt besked har jag faktiskt att lämna dagen till ära. Efter att ha varit sur och gnällt en hel del på det svenska sjukvårdssystemet i måndags fick jag faktiskt igår min kallelse till ryggkirurgen i Nacka. Hallelujah moment! Tillsammans med massa papper som ska fyllas i, kan säga att jag kommer att överdriva hur mycket problem jag har, iallafall lite, jag har ju ont och vill få saken avklarad. Jag vill inte vänta mer eller gå massa andra behandlingar och skit. Operation PUNKT. Det är jag inställd på om lite nervös också eftersom jag aldrig opererats förut. 19e oktober är det iallafall dags, då är första mötet iallafall. Och som jag är peppad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0