17e september

Jäklar vilken tur man kan ha ibland. Vaknade med panik, inte konstigt jag hade svårt att sova och visste jag hade glömt bort något. Mycket riktigt, bilen stod ju parkerad på torget. Där är det fri parkering lördag från 18 till måndag kl 08. Kl. var ca 8.45 när jag insåg mitt misstag. Var bara att springa ner och hoppas för kung och fosterland att jag inte hade fått böter. Turligt nog så hade jag inte fått det. Ibland har man sånt jäkla flyt. Men bara ibland. Nu ska jag göra mig iordning för att dra på möte på arbetsförmedlingen. Inte peppad kan jag säga, få se vad de har att säga denna gång. Jag gör ju allt JAG kan i dagsläget och de INGENTING. Regnar gör det också, överväger att ta bilen faktiskt men då var det ju det här med parkering. Onödig utgift eller cykla i regnet, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0