16e september

God eftermiddag kanske jag ska börja med. Här sitter man fortfarande i nattsärken och degar. Att klä på sig är överskattat. Tror jag gått och blivit ett riktig soffpotatis på en vecka haha. Men har fått massor gjort på den tid jag varit ur sängen. Har sorterat massa papper, jag brukar vilja ha ordning på alla mina räkningar i en pärm men i lataste laget hamnar de alltid på hög i någon månad innan jag sätter in dem. Nu var det dags tillsammans med lite försäkrings-, arbetsförmedlings- och andra inkomst papper. Passade även på att söka nytt bostadsbidrag när jag ändå hade alla uppgifter framför mig. Var ju tvungen att göra det så snart som möjligt. Insåg även att jag har en studieskuld på 267 000 kr. Istället för att få panik för detta försökte jag se det som en investering. Problemet är att investeringar förhoppningsvis resulterar i någonting. 1 år efter examen sitter jag fortfarande här utan fast jobb, inte riktigt så jag planerat det hela. Meeen jag ger inte upp i första taget.

Nu kanske jag ska klä på mig och ta en promenix till Årstahallen med Gabi (nu när jag tvingat henne med mig måste jag väl sätta fart). Ha en fortsatt trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0