Så sjukt irriterande

Comhem har tydligen bestämt sig för att köra underhåll av både tv, tele och bredband hos mig och det ska pågå till kl. 22. En sån sak borde man kanske informera om tycker jag, vilket jag även påpekade för killen när jag ringde och frågade. Sååå jag har inget internet så kan inte ladda upp bilder från dagen i bloggen, är just nu hos mamma. Kan inte heller se på tv då hela utbudet påverkats, så försöker se på tv hos mamma men det är inte så lätt när mormor och annat främmande är här som sitter och snackar hur mycket skit som helst. Känner inte att jag vill vara delaktig i det tjattret. Men ska väl dra mig hem snart och sova hade jag tänkt. Är helt slut, det tar på krafterna ibland. Imorgon blir det full rulle också. Ska på dietrådgivning, marknad med Anna, fixa ögonbrynen hos min moster, hämta ett paket på Gränby C, lägenhetsvisning och kvällen avslutas med ishockey med Gabi hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0