Lite Q&A för att jag har tråkigt

1. vem ringde du senast? Enligt min mobil, mamma.
2. hur löd ditt senaste sms och till vem? HAHA Till Gabi, "Mycke suspar idag! Tjohej å jag spelar in xD". (de var i omklädningsrummet och filmade efter att Leksand kört över Malmö igårkväll, ishockey såklart) Behöver ju inte skriva svaret på den haha.
3. föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på, ibland lättare att slänga iväg ett sms och ibland mycket bättre att ringa.
4. vilken är din favoritplats? Förutom att ligga och dega i sängen. Vid havet, antingen en solsemester eller att bara gå längs stranden på Gotland.
5. vad skrämde dig som barn? Jultomten? Ingen aning, har alltid varit sjukt rädd för spindlar dock.
6. vad fick dig att skratta senast? Fråga nummer 2!
7. är du social? Ja det tycker jag att jag är. Umgås hellre med folk än å sitter ensam även om det är jävligt underskattat.
8. är du blond? Ja, naturligt blond egentligen men har alltid färgat mitt hår mörkt då jag inte ansett att jag passar i ljust hår. På senaste har jag väl ändrat uppfattning. Valde dock att testa rött ;)
9. vilken är din favoritglass? Ben & Jerry´s Chocolate fudge brownie, utan tvekan
10. tycker du om att mysa? Mysa är mysigt ;)
11. känner du någon med samma födelsedag som din? Ja det gör jag faktiskt.
12. vem är den roligaste människan du känner? Emilia, det händer alltid något som man inte kunnat förutse
13. nämn något som är riktigt störigt. Störigt? Som i något jag stör mig på? Hmm när grannarna kolla på tv på så hög musik att jag stör mig på reklamen i pauserna.
14. vad har du för ringsignal? Skrillex - Bangarang
15. flirtar du mycket? Omedvetet kanske?
16. Vilken var den senaste bok du läste? Håller just nu på och läsa en bok som heter Angelologi - i änglarnas tecken. Den är typ som Da vinci koden. Riktigt bra och spännande.
17. läser du tidningen? Läser väl UNT och Aftonbladet på nätet.
18. dansar du i bilen? Jo jag diggar som sjutton när jag kan! Folk tror nog jag är galen emellanåt å så sjunger jag högt också!
19. vilken radiostation lyssnade du på senast? Lyssnar inte mycket på radio men lyssnade på Bandit rock igår när jag körde ner syster och hennes karln på stan.
20. vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Min namnteckning.
21. vad ska du göra på lördag? Det kan jag inte säga just nu, tar en dag i taget (klyschor I love it)
22. vilket ord/vilken mening säger du (för) ofta? hockey hahaha
23. känner du någon som heter steve? Nej, det tror jag inte. Får lära känna någon.
24. kollar du på the o.c?  Nej, usch.
25. vilken är den finaste komplimang du fått denna vecka? Mormor tyckte jag passade bra i min nya hårfärg. Som egentligen är den röda jag färgat som håller på att tvättas ur haha.
26. tre ord om varför du senast spydde? arbetslöshet ekonomi ångest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0