Idag funkar det!

Igår funkade ingenting. Ni läste om mina problem och besvikelser haha. Idag känns det mycket bättre och jag har i stora hela ändrat mig och problemet är inte ett problem längre. Testade sätta i patronen i skrivare idag och det funkade direkt. Kanske var att den var lite kall efter att ha legat i bilen ett tag? Angående tröjan så ångrade jag mig också. Det var ganska fin och varm framförallt. Att den är lite stor gör väl inget och den kanske krymper i tvätten. Kostar ju hälften av vad jag betalar för den att skicka tillbaka så. Sen hade vi det här med nagellacket. Det blev jäkla snyggt på faktiskt. Såg inte så glittrigt ut på som jag trodde det skulle bli, ser ut som metallic. Den färgen vill ju jag ha på min bil! Så nu är jag glad över mina köp igen =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0