Finns inget värre

Det finns inget värre än teknik som inte fungerar. Upptäckte ännu en gång att Comhem har strul med både internet och tv (nu har jag inte telefoni så kan inte säga något). Så jag kan inte se på tv och jag kan inte surfa på mitt internet. Turligt i dagens samhälle så har man en smartphone vilken det bara är att koppla in i datorn och surfa vidare. Det kommer bli min räddning när jag måste spendera 1 dygn på sjukhus om ca 1 månad. Trött på den här ryggen nu måste jag säga.
 
Annars blir väl dagen en såndär tvätta och städa dag. Det behövs verkligen, mitt hem ser ut som kaos. Å andra sidan med tanke på vädret så är jag inte direkt sugen på att gå ut och hitta på någonting så. Då kan jag lika gärna göra lite nytta i mitt hem. Ska väl knåpa ihop en bloggdesign åt Sandra också lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0