Egen företagare?

Fick precis ett samtal från Cambridge viktprogram. Var säkert en vecka sedan jag skickade ett mail till dem om att jag var intresserad av att veta mer om att bli rådgivare själv. Ni som hängt i bloggen länge vet att jag kört Cambridge och att det är det sätt som funkat bäst för mig att gå ner i vikt och att jag mått bäst under tiden. Till det behöver man iallafall en rådgivare som man går till för att köpa produkterna, få information, rådgivning och hjälp. När jag insåg att Uppsala som en så stor stad bara har två rådgivare i stan tänkte jag att det kanske var något för mig. Har ju intresserat mig på ett helt annat sätt för kost och hälsa nu än jag gjort förr i livet.
 
För att bli rådgivare måste jag bli egen företagare iallafall och så måste jag genomgå olika steg av utbildning. Tjejej jag pratade med skulle skicka lite mer information och så till min email. Det är ju inte direkt något man hoppar på men det känns intressant. Hon sa även att Uppsala som en sån stor stad har definitivt marknad för det också. Det tål att klura över helt enkelt. Sen hur stora pengar man tjänar på det kan jag i dagsläget inte svara på heller.
 
Återkommer i ämnet när jag vet mer... (klicka på loggan för att läsa mer på hemsidan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0