Det är lördag

Jag har sjukt ont i huvudet och är inte sugen på att göra mycket. Har iallafall varit en sväng till affären och hunnit få lite ljus från den numera sällsynta solen. Har även sökt 6 stycken jobb, 2 stycken vill jag verkligen ha och de andra får jag väl överleva om jag skulle komma så långt. Just nu är pengar och erfarenhet prio, första jobbet kan väl inte vara en dans på rosor från början och vem vet kanske trivs skitbra ändå.

Tänkte nog ta mig en värktablett och slänga mig på sängen nu ett tag. Om jag orkar kanske läsa lite, har äntligen kommit igång med läsningen på boken jag påbörjade i somras. Det har gått lite trögt men kanske för att det tagit den ca 100 sidor att dra igång så man vill fortsätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0