Då är sommartiden slut

Måste säga att jag älskar min Samsung galaxy s2. Definitivt den bästa mobil jag haft, aldrig några problem förutom de jag orsakar helt själv såklart haha. Eller ja det händer inte ofta det heller om jag ska vara ärlig ;). Men när jag får panik över att ställa om klockan så har den gjort det utan att jag behöver reagera. Eftersom jag inte har några andra klockor så har jag inte behövt reagera. Eller ja, dvd-spelaren dock. Den lurade mig som sjutton imorse men då insåg jag ju att det var fel klocka att kolla på. Ordningen av återställd.
 
Så sommartiden är officiellt över, vi hade väl den första snön i fredags för övrigt. Inte mycket på min gata men det kom några flingor. Vinterdäcken har dock suttit på sen förra helgen så det är lugnt. Nu ska jag njuta av dagens F1-race från Indien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0