Årets julklapp

Nu tänker ni "åååh här ska det listas vilken julklapp som är bäst att ge bort" men så fel ni har (eller ja det går väl). Jag talar om min egen önskelista till julafton. Förutom det självklara som ett jobb, ett jobb och ja ett jobb, okej pengar funkar med. Men nu talar jag om något som man kan klämma och känna på. Stort och tungt ska det vara eller nått. Inte mjukt iallafall. Håll i er nu, detta är vad jag önskar mig i julklapp!
 
TADAAAAA...
... och jaa det är en gjutjärnsgryta!! Det är faktiskt det enda jag önskar mig iår. Vore mysigt med en Onepiece men ska vara realistisk också. Tack vara den fina sponsringen med pengar förra julen har jag faktiskt kunnat göra saker under detta år som jag inte hade kunnat annars och det tackar och bockar jag för. Så i nuläget så önskar jag mig inte så mycket mer än detta och pengar så jag kan göra någonting kommande år om det även då är knapert på både jobb- och pengafronten. Vill tillägga att jag önskat mig denna av pappa så ni andra som tänker "jahaaa en sån köper vi!", så nej den är upptagen. Jag vill inte ha fler än en =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0