3e oktober

Idag har jag lite ont i huvudet. Inte så konstigt heller då det är 3e dagen av diet & detox. Brukar kännas de första dagarna men hittills har det varit lugnt. Har varit ganska stilla hemma också så har inte tagit någon smärtstillande för ryggen. Märker ju stor skillnad när man inte rör sig så mycket så behöver man inte proppa sig full av preparat men att man genast bli beroende av dem för att kunna "leva". Även om livskvaliteten just nu är rysligt låg. Hade en lowpoint igår men idag är det snarare ett jävlar anamma i tanken. Så ska roa mig med att söka jobb och jag ska göra det så jävla bra! Ska visa dem vilken bra medarbetare de går miste om!
 
Annars är jag så jävla taggad, Gabriel Landeskog är klar för spel i DIF. Det äger helt klart! Och jag har biljetter till matchen mellan just DIF och Almtuna. Mitt nya liv, lägger hellre pengar på ishockeybiljetter är krogrundor. Kanske är bra? Krogrundor är både mer smärtsamt och ohälsosamt än ishockey. Eller ja som jag och Gabi går bananas kanske det inte är så hälsosamt det heller? ;)
 
Nu är jag iallafall redo för en ny dag, med eller utan huvudvärk. Med eller utan motgångar.
 
Stay strong and Keep on fighting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0