12e oktober

God förmiddag kanske jag ska säga, det är ju inte så att jag stressar ur sängen på morgonen direkt. Känner mig sjukt shoppingsugen. Men vet att det inte är någon idé eftersom jag ändå inte har pengar till att shoppa. Skittråkigt är vad det är. Börjar bli ruskigt trött på de kläder jag har just nu, ingen variation alls. Ingen rolig färg och inga roliga plagg för den delen. Jaja vad är väl en bal på slottet?
 
Idag vet jag inte alls vad jag ska roa mig med om jag ska vara ärlig. Ta tag i lite småärenden kanske. Har lite att styra upp inför tiden hos ryggkirurgen om 1 vecka. Börjar kännas lite pirrigt faktiskt. Mena visst har jag för länge sen ställt in mig på och bestämt mig för att operation är det enda alternativet, det är det enda jag kommer att gå med på. Det kommer vara stenhårda förhandlingar på den punkten, eller nej, det går inte att förhandla om det. Ändå är jag såklart nervös inför vad det kan innebära och att jag faktiskt aldrig opererats i hela mitt liv, jag har inte spenderat mycket tid på sjukhus överhuvudtaget. Jag har fått åkt in till akuten två gånger pga stukad fot, ena gången natten till nyårsafton 1999 och andra var efter klassresan 2003. Var visserligen till käkkirurgen 2008 i två omgångar för att ta bort visdomständer men det tycker inte jag är samma sak.
 
Det blir nog bra det med ska vi se, bara jag blir av med denna smärta så blir jag glad! Just nu förstör den mycket i mitt liv. Då menar jag vääääldigt mycket också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0