10e oktober

Har nu suttit med detta inlägg öppet i säkert 1 timme utan att ha börjat skriva. Det jag tänkt skriva är som bortblåst och jag kommer inte på vad det var. Aja kanske inte var så viktigt ändå.
 
Kan berätta om lägenhetsvisningen igår. Lägenheten var superfin. Alltså det var ett ungt par som bodde där och de hade bott ca 2 år. När de skulle flytta in fick de göra om allt i lägenheten för det hade aldrig gjorts. Kan säga såhär mycket att jäklar vilken bra smak den bruden hade! Det var nästan så att hon tagit min vision om hur jag skulle vilja att min lägenhet såg ut. Badrummet var stamrenoverat för något år sedan också. Enda problemet är egentligen att den ligger på fel sida om ån, ni som kan Uppsala förstår vad jag menar ;). Men annars en lägenhet precis i min smak. Gillar den som tusan alltså. Det blev ju ett självklart JA på den. Tyvärr är det ett pucko före mig i kön som också tackat ja, det innan den kollat på den dessutom. Hoppas att den inte har cash muahahaha.
 
Idag kommer jag inte längre ifrån min växande tvätthög så det är bara att ta tag i den. Ska väl fixa med lite papper, ringa lite samtal och kolla om det finns lite jobb att söka. På den fronten är jag verkligen på g. Kan inte minnas att jag sökt så många jobb under samma månad förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0