Piece of Norway

Vill ha, vill ha och vill ha! Jag har velat ha en Piece of Norway hur länge som helst. Men är ju svårt när man inte riktigt har råd. Sitter nu och överväger om det är värt att köpa en på rean och köra avbetalning på 2 månader eller nått. Jag har sedan länge sagt iallafall att jag inte vill ha någon billigare kopia, som jag upplever att, ziperall och vad de nu heter är så det inte aktuellt och vill inte köpa någon på tex. Stadium bara för att.
 
Här är några av de jag kollat på. De två (svarta) jag funderat på då de är enklare och kunna passa i tvätten men de andra är riktigt fina i färg och mönster.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ziperall är inte alls en ''billigare kopia''. De kom före Piece of norway. Gör din research.

Svar: Jag kanske tycker att de är det, betyder inte att det är rätt men tycker de norska är snyggare. Så det så! ;)
Emma

2012-11-06 @ 09:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0