On the road

Såhär kan det se ut i bilder efter den dag i lastbilen med pappa. Jag hann surfa slut på mobilen, hade kanske 5% kvar när vi kom till jobbet. Jag hann läsa ur ett nummer av Amelia-tidningen. Blev ganska allmänbildad med. Fick höra minst 10 gånger om vilka problem Akademiska sjukhuset har men minst lika många gånger att Challe Berglund inte längre är tränare för Djurgården hockey. Tråkigt men samtidigt förståeligt, hoppas nu på en nystart. Tror dock inte på något mirakel tills på söndag när de möter Leksand på hovet men så är det. Roligt radioprogram i P4 också, olika dialekter och vilket djur denna skulle vara på film diskuterades haha. Inte helt kloka folket bakom hipp hipp.
 
Kan tyckas att det inte är så jobbigt att sitta bredvid men ja, efter 5 timmars sömn, matkoma efter lunchen och ja allmänt harmonisk känsla guppandes på vägarna med prat i bakgrunden så var jag helt slut. Det resulterade även dumt nog i att jag försökte tvätta håret med tvål. Är huvudet dumt får kroppen lida brukar det väl heta? Nu var det väl ingen panik men ändå typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0