Obama vann presidentvalet

Kan tycka att det är jävligt skönt att han vann faktiskt. Jag tror han är bättre i längden för USA och faktiskt för resten av världen. Kan iofs hålla med några av Romneys frågor också angående jobb och lite sånna saker men mycket som jag tycker ska få finnas var han emot så för mig var Obama alltid störst. Okej Romneys uttalande om att kvinnor som blev våldtagna inte kunde bli gravida, typ att kroppen skulle veta skillnad på våldtäkt och samlag, där tappade han mig redan från början. Hur kan man vara så korkad?
 
Aja Obama är iallafall ny president och världen jumblar. Kan vi släppa det här nu och gå vidare i den svenska vardagen? Förresten hur gick det i Kina? Inte en jävel som bryr sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0