17e november

Har inte haft så stor lust att blogga. Humöret är ungefär som vädret, eller har varit. Känns bättre nu, har varit ute på vägarna en sväng, kört mamma ut på landet bland annat. Annars har jag beställt lite kläder, jag och Emilia hade telefonkonferens mitt på dagen. Båda skulle beställa så då gjorde vi det ihop. Så en klänning och ett linne tills på lördag är beställt. Sen roade jag mig med att söka jobb ett tag, hittade faktiskt ett gäng som jag ville söka. Det här med att skicka ansökan till min jobbcoach innan sket jag i och kommer att skita i, kan säga det till honom också. Jag är ju inte den enda "kund" han har så söker jag 10 jobb är jag tveksam att han tänker läsa alla. Men känns bra att jag sökt några jobb iallafall, det ökar ju chanserna mer än att inte söka alls ;).
 
Nu står lite F1 träning på schemat. Eftersom de kör i Austin, Texas så är det ju kvällstider som gäller. Träning nu och kval klockan 19. Efter det blir det raka vägen ner på stan för att gå på bio med Gabi och Emelie. Breaking dawn del 2 ska äntligen ses. Hoppas bara inte att jag blir besviken. Nu är jag iofs inget superfan så lär inte grina men vill inte att de ska ha gjort om för mycket från boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0