Hollywood nästa

Inte visste vi att de höll på med tv-inspelning på Strömsholms idag. Vi hoppades väl att vi skulle slippa vara med till att börja med men slutade med att vi blev filmade ändå. Ebba (världens goaste hund för övrigt) somnar väldigt snabbt av det lugnande de får inför röntgen och liknande men hon är inte lika snabb på att vakna efter. Det tar lite tid helt enkelt. Sist vi var där så vaknade hon snabbt som tusan när jag räkade säga "vill du ha korv" högt till henne. Ebba älskar korv så hon lyfte huvudet snabbt som bara den. Vi skämtade om att vi skulle göra samma sak den här gången. Vi håller på att dra igång det hela när en kille kommer fram och börjar prata med honom. Vi förklarar läget lite snabbt och han skiner upp, förklarar att de filmar för tv-serien Djursjukhuset på Tv3 och frågar om de skulle kunna få filma oss när vi försöker väcka Ebba med korv och att vi ska hem. Vill inte påstå att jag och Malin är några framtida skådisar men Ebba var klockren hahaha. I vilket fall som helst så var det riktigt kul att göra. Ingen aning om när det kommer att visas på tv men det kanske vi får veta när det är dags.
 
Sen åkte vi till Dollarstore och shoppade loss...
 
Eller ja jag shoppade inte så mycket men blev 6 nya muggar (40 kr) då jag knappt har några alls, grythandske med matchande grytlappar (20 kr) och lite smått och gott bara. Det hela avslutades på MAX innan vi for hemåt efter en heldag på vift. Klockan var efter 20 innan jag kom innanför dörren, vi åkte halv 12.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0