Fredag 23:e november

Jag borde verkligen sätta fart. Förstår inte att jag är så seg i starten på morgonen?! Har visserligen suttit och grejat med administrativa saker framför datorn som måste göras de också. Snart dags att sätta igång och röja i lägenheten iallafall. Måste hinna med att dammsuga idag innan jag gör något annat. Städa, packa Tingelings saker som ska med till Gabi, handla mat till oss imorgon samt ha en liten mobilkurs med mormor. Det kan gå hur som helst men hon har varit jätteduktig hittills så hon kanske inte är helt oteknisk ändå.
 
Har för övrigt insett att jag har för mycket böcker eller för lite plats i bokhyllan. Skulle behöva en till Benno-hylla från IKEA. Har en där jag blandat CD-skivor och DVD-filmer, några CD-skivor har ett eget ställ och DVD-filmer har hamnat i bokhyllan. Så med en till hylla skulle jag kunna ha en av varje och skulle få plats med mina böcker. Hyllan kostar 350 kr så får se vad jag gör åt det i mellandagarna.
 
Annars är det väl bara att sätta fart. Hade en jättetrevlig kväll med Susanne och Tina igår. Det är skönt att mötas upp emellanåt och diskutera vad som hänt sedan sist och vad som kommer att hända framöver. För min del (som jag tjatat om en del) är det operationen som står i fokus just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0